Helpdesk artikelen (FAQ)
< All Topics
Print

Problemen met verbinding

Relay not Permitted

Sommige cliënten ervaren soms problemen met verbinding maken met de servers dat wil zeggen er volgt een melding als:

  • “Kan geen verbinding maken met de Server”
  • Email kan niet verzonden worden wegens een melding als
    550 relay not permitted

    en soortgelijke meldingen.

Oplossing: Schakel SMTP-verificatie in voor het POP- of IMAP-account.

Het gebruik maken zonder verificatie van onze diensten is per definitie onmogelijk om ondermeer spam en oneigenlijk gebruik te voorkomen!

Email geen verbinding

Problemen met verbinding kunnen ook onstaant wanneer er te vaak een verbindingsfout is opgetreden tussen uw apparaat (computer, smartphone) en onze servers kan er een verbindingsprobleem ontstaan; u kunt geen email meer ophalen, uw website is onbereikbaar.

In dat geval is uw ip-adres waarschijnlijk geblokkeerd in onze firewall.

Ga naar https://whatismyipaddress.com/ en stuur ons de ip4 en eventuele ip6 adres (via het ticketformulier).

Zorg dat u een alternatief email adres gebruikt waar wij een reactie naar toe kunnen verzenden en/of telefoonnummer vermeldt.

Inhoud