Op deze helpdesk-pagina vindt u informatie met betrekking tot webhosting en diensten van Brinkman.IT (BrinkhostDotCom).
Hebt U een vraag die bovenstaand niet wordt beantwoord, gebruik dan het formulier voor support verzoeken.
U kunt het formulier hier vinden.
Af en toe versturen wij een nieuwsbrief naar onze cliënten. Wilt u op de hoogte worden gehouden van relevante ontwikkelingen rondom onze diensten, kritische updates en meldingen schrijf u dan in voor de nieuwsbrief.
Klachtenregeling
Hebt u klachten over onze dienstverlening, de beschikbaarheid van de diensten e.d. dan kunt u telefonisch of per email contact opnemen met ons.
Wij handelen email over het algemeen binnen 24 uur af, klachten kunnen, afhankelijk van de aard van de klacht, iets meer tijd in beslag nemen echter krijgt u wel binnen 24 uur een eerste reactie van ons en een oplossingsrichting aangeboden.
Wij hanteren een ‘niet goed, geld terug’ regeling voor nieuwe hosting aanvragen. Bent u binnen 14 dagen na bestelling van een (hosting)dienst niet tevreden over de geleverde dienst dan krijgt u de kosten voor de hosting zonder meer gecrediteerd (onder aftrek van de administratieve verwerkingskosten en de kosten van de domeinnaam, welke u uiteraard dan kunt ‘meenemen’ naar een andere hostingaanbieder).
Notice & Takedown (abuse meldingen)
Hebt u een klacht over een klant/website door ons gehost en wilt u dat deze website offline wordt gehaald wegens bijvoorbeeld verspreiding van illegaal materiaal, inbreuk op rechten e.d., dan kunt u gebruik maken van onderstaande formulier en deze ingevuld aan ons toezenden (per post of email).
► Download: Notice & Takedown Formulier