CONTACT

TCN Datahotel – Foto Brinkman.IT

Contactgegevens

Onze servers zijn geplaatst in het TCN Datahotel in Groningen. Dat is uiteraard niet ons bezoekadres. Wij werken vanuit een kantoor aan huis in Noordhorn, Groningen. Voor bezoeken/afspraken dient u daarom (eerst) contact op te nemen met ons.

U kunt schriftelijk contact opnemen (voor formele zaken), per email of telefonisch. Onze voorkeur gaat uit naar contact per email omdat de beantwoording van verzoeken dan gestructureerd kan verlopen.

Helpdesk
Voor vragen over instellingen voor email, handleidingen e.d. zie bijgaande links:

helpdeskpagina
supportticket aanmaken

Correspondentieadres
Brinkman.IT
Postbus 113
9800 AC Zuidhorn

Tel. 0594 – 85 74 45
Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld!

KvK Groningen: 02069024

Notice & Takedown (abuse meldingen)
Hebt u een klacht over een klant/website door ons gehost en wilt u dat deze website offline wordt gehaald wegens bijvoorbeeld verspreiding van illegaal materiaal, inbreuk op rechten e.d., dan kunt u gebruik maken van onderstaande formulier en deze ingevuld aan ons toezenden (per post of email).

► Download: Notice & Takedown Formulier

Voorwaarden

Email
Voor ondersteuning graag bij voorkeur onderstaande email formulier gebruiken.
Voor aanvragen van hosting, domeinregistraties en offertes voor bijvoorbeeld dedicated servers of webdesign kunt u het formulier gebruiken dat hier te vinden is.

Graag alle velden invullen

Verplicht veld
Verplicht veld
Als U een website bij ons hebt, graag domeinnaam vermelden
Wilt U dat wij U terug bellen? Vermeld dan svp Uw telefoonnummer

Klachtenregeling
Hebt u klachten over onze dienstverlening, de beschikbaarheid van de diensten e.d. dan kunt u telefonisch of per email contact opnemen met ons.

Wij handelen email over het algemeen binnen 24 uur af, klachten kunnen, afhankelijk van de aard van de klacht, iets meer tijd in beslag nemen echter krijgt u wel binnen 24 uur een eerste reactie van ons en een oplossingsrichting aangeboden.

Wij hanteren een ‘niet goed, geld terug’ regeling voor nieuwe hosting aanvragen. Bent u binnen 14 dagen na bestelling van een (hosting)dienst niet tevreden over de geleverde dienst dan krijgt u de kosten voor de hosting zonder meer gecrediteerd (onder aftrek van de administratieve verwerkingskosten en de kosten van de domeinnaam, welke u uiteraard dan kunt ‘meenemen’ naar een andere hostingaanbieder).