Helpdesk artikelen (FAQ)
< All Topics
Print

TeamViewer

helpdesk en handleidingen callcenter headset Afbeelding van Clker-Free-Vector-Images via PixabayMiddels TeamViewer bieden wij ondersteuning op afstand. Ondersteuning op afstand is alleen mogelijlk op afspraak en onder andere ingeval u bijvoorbeeld problemen hebt met het instellen van uw email en voor “remote hands” bij VPS en serverbeheer.

Voor ondersteuning via TeamViewer is het noodzakelijk dat op uw computer het programma TeamViewer (beschikbaar voor alle platformen zoals Windows, Apple en Linux) geïnstalleerd hebt. U kunt TeamViewer hier downloaden: https://www.teamviewer.com/nl/

Tarief ondersteuning

Voor hulp op afstand op uw verzoek brengen wij ons uurtarief in rekening. Er wordt per blok van 15 minuten gefactureerd. Wanneer ondersteuning op afstand bij troubleshooting door ons wordt aangeboden is de ondersteuning gratis.

Toegang tot uw systeem

Bij ondersteuning op afstand middels TeamViewer krijgen wij, met uw toestemming middels een pincode (ID) en wachtwoord, toegang tot uw systeem. De ondersteuning is geheel voor uw eigen rekening en risico. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele (gevolg)schade voor het verlenen van ondersteuning op afstand.

Dat gezegd hebbende is uiteraard de doelstelling de problemen welke u ondervindt met onze diensten op te lossen!

Inhoud